četvrtak, 2. lipnja 2011.

UMORNA

Oh…
Zasto ne mogu da legnem
i zaspim?
Dubokim snom
i da nikada ne ustanem iz njega.
Tako je tezak ovaj zivot.
zivot nas jadnih smrtnika.
Gldeam svoje lice
u polomljenom zrcalu.
Ko je ta zena,tako ispijena?
Za mene strana,daleka,i tmurna.
Oci su joj tako sicusne i upale.
Lice joj je blijedo,
kao u mrtvaca.
Na usnama osmjeh vise ne postoji.
Snage nema da place,
samo bolno grca.
Tako mlada,
a tako stara.
Ledja pogurenih
od zivotnih briga.
Nema vise srece,
nema vise pjesme.
Od patnje u dusi
ona bolno riga.
Zrcalo bacam,
dizem se lagano.
Teske noge do rjeke me vode.
Osjecam hladnocu voljene mi Drine.
Odnesi me vodo u vjecne visine!!!
Al snazne me ruke
u natrag sad vuku.
Vlazne mu oci bez rijeci govore.
I odlazim sa njim,lagano,
ruku pod ruku.
I pored svih briga
njegove me oci vole!!!

Nema komentara:

Objavi komentar