ponedjeljak, 27. lipnja 2011.

POSLEDNJE ZBOGOM

Poklanjam ti danas samo jedno malo
poslednje ZBOGOM.
Mada kad bolje razmislim,
nikad ti nisam ni rekla DOBRO DOŠAO.

Nek moja patnja,ljubav i čežnja
ispari skupa sa tobom.
Ti kreni,napred.
Dalje od mene.
Gdje si nekad davno i pošao.

Prošaptaću poslednje VOLIM TE.
Jer prvo nikad izustila nisam.
Kad suza krene reću ti
da je u oku trn.
Moj život je prije tebe
u knjigama svevišnjeg zapisan.
Niko osim mene nije kriv
što je tako crn.

Kad upitaš šta se dešava.
Odgovoriću VREMENA NEMAM.
Moram ići,život me zove.
Nikad ti priznati neću
da te u kut srca spremam.
Jer za tebe su spremljene neke
staze nove.

Zato ti kažem poslednje ZBOGOM.
Mada to tebi ništa i ne znači.
Ti ne znaš kovitlace i bure moje.
Od onog što nas ne ubije
postajemo samo jači.
I ako za mene od danas umiru sve boje.

Nema komentara:

Objavi komentar