četvrtak, 2. lipnja 2011.

TAMA(TI I JA)

Koracam tamnim hodnicima.
Niz zidove krv tece.
Tvoja zloba je u svakoj mojoj pori.
Poklanjam ti se i ovo vece.
Znam da si zao
carujes u tami.
Al mojoj si dusi smisao dao
i samo zelim da budemo sami.
Spustam svoju glavu
u to hladno krilo.
Ledenom rukom obraze mi mazis.
Neko se zlo oko na svilo
a ti me ljubomorno od drugih pazis.
Osjecam tvoj dah
na vratu svom.
Znam da si los
ali nista nije bitno u trenutku tom.
Mucis sitne duse
a i ja sam sitna.
Nista ti nije sveto
ali ja sam ti bitna.
Pruzam svoje ruke
prema tvome licu.
Zelim nesto tvoje
kao podsjetnicu.
I nije ti dosta sto ti ljubav dajem.
Uzimas mi sve
al ja se ne kajem.
Za tebe bih sve
pa i dusu dala.
Sad je svima jasno
da sam nisko pala.
I za moju dusu
vise nema raja.

Nema komentara:

Objavi komentar