četvrtak, 2. lipnja 2011.

ODA MAJCI

Ti koja si uvijek tu,
da me podrzis,
da me bodris.
Ti koja si moje juce i sutra.
Krv moje krvi,
meso moga mesa.
Klanjam ti se sada
iskreno i posveceno.
Obicna gresnice,
za mene svetija od svih svetih.
Ti koja me milujes
tuznim,zelenim ocima.
Ti u cijem narucju
se osjecam tako sigurna.
Ti si moja zvjezda Danica,
moja desna ruka,
moja drugarica.
Posvecujem ti rijeci ove.
Drugo nista nemam.
Uzivaj u njima.
Sada tebi pjevam.
Ti kojoj se nikad oduziti ne mogu.
Za tebe se molim
svecima i Bogu.
Da pozivis sretno i dugovjecno.
Da osmjeh na tvom licu sja.
Budi pokraj mene,
drzi me za ruku.
Tvoju podrsku uvijek trebam ja.
Ti,majko moja,
prijatelju moj.
Duboko se sad klanjam
za svu ljubav tvoju
i za sav znoj tvoj.

2 komentara:

  1. CUVAJ JE I PAZI,JAKO,JAKO,JAKO !!! I NEMOJ NIKAD ZABORAVLJATI TO DA JOJ KAŽEŠ I POKAŽEŠ

    OdgovoriIzbriši
  2. Majka je najbolji prijatelj.Shvatimo to tek kada i same postanemo majke.Ljubim te keridaaaa

    OdgovoriIzbriši