četvrtak, 2. lipnja 2011.

23.1.2011.

Obavija nas noci postelja.
U nasim tijelima ne izmjerna zelja.
Na zidnom satu kazaljka stala.
Kao da sve ceka trenutak taj.
Pogled se tvoj na moje oci spusti.
I rece mi vise od hiljadu rijeci.
Znam,zelimo isto.
Ne izmjerno,mnogo.
Da budemo jedno bice,jedan svijet.
…Usne se dotaknuse.
Nadodje plima.
Jato ptica iz grudi poletje.
Bujica osjecaja krenu iz nas.
A da ne pustismo ni jedne rijeci,
ne izustismo ni najmanji glas.
Poljupcima svojim prelazis po meni
i vulkan poreces vreo.
Nista vise ne postoji oko nas.
Samo mi i nasa tijela,
mokra od ljubavi,
okupana od zelja.
Uzimas me lagano,jako i zeljno.
Predajem ti dusu i cijelu sebe.
Erupcija krece,lomi me,uzdize.
Postao si dio mene.
Postala sam dio tebe.
Plesemo tako u ritmu strasti.
Najljepsi ples,
a ljubav nam svira.
Nasa dva tijela,a jedna dusa
vjerno prate melodiju tu.
Stiscem te jako.
ljubis me strasno.
Oh,kako je lijepo u tvom narucju.
Dok ljubav nam pjeva tako jako,glasno.

Nema komentara:

Objavi komentar