petak, 3. lipnja 2011.

Ja samo želim...

Mnogi bi htjeli da te imaju samo za sebe.
Da te iskoriste do zadnjeg atoma snage.
A ja bih samo da te po nekad sretnem.
Da upijem pogled u tvoje oči blage.

Ja samo želim osjetiti tvoj dah
ništa drugo ti ne bih tražila.
Samo da si moj u jedan mah,
a ostatak svog života bih te iz sjenke volila.

Dok druge te imaju,tvoju dušu,lice,tjelo.
Ja samo tražim jedan mali osmjeh.
Da li je to od mene smjelo??

I dok tako mi duša izgubljeno luta.
I u svakom drugom traži nešto tvoje.
Ja samo želim klečati pokraj tvoga skuta.
Jer svakom tvom pokretu posvećene su misli moje.

I dok si sretan uz novu djevojku svoju.
Za moje patnje nećeš saznati ti.
Poslednji put puštam još suzu koju.
Jer znam da nikad,ali baš nikad nećemo postojati “MI”.



Nema komentara:

Objavi komentar