srijeda, 5. listopada 2011.

Melamin

Khilma llea ‘qurtha melamin.
Amin ithil’ tle ithil’.

Lie ranga amina?

Aiya!

Dina.
Tula si nome.
Ithih’ lye mellon.

Amin uuma malia sina edanea.
Rou ksherea.
Rou quanta yassen ‘kshapsa.

Lye wamwa ri Rhun,
ri For,
ri Har,
ri Numen.

Numa dela!

Khila amin…

Hisime rosa khilla lye
mela en’ coiamin.

Amin mella lle.

Esta sinome on amin cam.
Lanta kaima.

Comamin lindna.
“Khilma llea ‘qurtha melamin. ”


+++++++++++++++++++++++++

Ljubavi moja

Pratit ću te do same smrti ljubavi moja.
Moj mjesec tvoj je mjesec.

Razumiješ li moje riječi?

Oh!

Budi tih.
Odi ka meni!
Mjesec je naš prijatelj.

Nije me briga za ljude.
Ljudi su zli.
Otrovni su.

Pobjeći ćemo na Istok,
ili Sjever,
ili Jug,
ili Zapad.

Ne brini!

Prati me…

Novembarske kiše će nam praviti društvo
ljubavi mog života.

Volim te.

Odmori se ovdje na mojim rukama.
Spavaj.

Moje srce pjeva.
“Pratit ću te do same smrti ljubavi moja.  ”

Nema komentara:

Objavi komentar