ponedjeljak, 29. kolovoza 2011.

JEDINA I NAJBOLJA

Nemoj da se stidiš.
Ja znam da sam za tebe na svijetu jedina.
Najslađa,najluđa,najbolja.
Nemoj da bježiš od osjećaja.
Dođi uzmi me za ruku.
Hajde sa mnom do samoga kraja.

Ja znam da misli ti za mnom lete.
Jer slatko sam,odraslo,luckasto dijete.
Ljubavne čarolije te obuzimaju.
Zadnji atom odbrane oduzimaju.

Dođi sruši brane.
Nek sunce ljubavi i nama svane.
Proživi pokraj mene
i staračke dane.
Dođi!
Naređujem.
Zaliječi rane.

Jer ja sam poput zrake sunca.
Što ti plamti oko ludog srca.
Ja sam otkucaj što za tebe kuca…

Hoću noćas da sam tvoja dama.
Nek se podijum plesni pod nama slama.
Znam,dovoljna sam ti ja sama!

Jer ja sam kao vjetar nestašni.
Nemoj da te moja strast preplaši.
Samo dođi i prihvati me cjelu.
I ljubi me ljubi pohotnu i vrelu!

Nema komentara:

Objavi komentar