petak, 29. srpnja 2011.

Za tebe dragi moj D****

Obgrlit ću te noćas rukama noći.
Sve svoje snove na jastuk ti staviti.
U liku povjetarca na obraz ti doći.
Uz sjajne zvijezde našu ljubav slaviti.

Šaljem ti pjesmu da lice ti zari.
Mjesečevu svjetlost da pute ti obasja.
Nedostaješ mi mnogo,prijatelju stari.
Znaj,u gluhoj noći, na tebe mislim ja.

Čuvam našu ljubav ljubomorno mili.
Ne dam pakosti da nam naruši mir.
Nastavit ćemo tamo gdje smo nekad bili.
Ispunit ću svaku ti želju,zamisao,hir.

Noćas ti pišem,kao i uvijek prije.
Srce ti šaljem putem pjesme.
Niko mojih misli,osim tebe,dostojan nije.
Niko ovo naše uništiti ne može,ne smije.

Zato lijepo mi sanjaj leptiriću mali.
Budnim okom zvijezda nad tobom ću bditi.
Nastavit ćemo tamo gdje smo jednom stali.
Vodit ćemo ljubav i lude snove sniti.

Nema komentara:

Objavi komentar