srijeda, 20. srpnja 2011.

CRNE MISLI

Ovih dana me crne misli hoće.
Pretala sam im se opirati,
postala im saveznik…
**************************
Kako bi bilo ljepo dobiti na lutriji.
Ili pak banku opljačkati,
mada rizično je.

Ne!
Ne trebaju mi pare za ugidan život.
Niti skupe haljine,provode,nakit.

Hoću da potplatim smrt!!
****************************
Unajmila bih plaćenog ubicu.
Ali ne nekog uličara.
Najboljeg,najvještijeg.
Profesionalca…

Kada bude plaćen
da obavi posao kako treba.

Ne bih željela da me brzo ubije.
Nego polagano,dušu da mi vadi.

Da me teško izumiranje tijela
podsjeti na sitne sreće što u životu imadoh.
Jer…
Drugačije se ne mogu sjetiti.

Bilo bi tako lijepo potplatiti smrt!

Samo je šteta što sam sirota.
Ne igram lutriju.
Hrabrosti nemam za pljačku banke.

Preostaje mi samo živjeti.
I maštati o profesionalcu…
*****************************
BOGATI U SVEMU IMAJU POVOLJNOSTI!!

Nema komentara:

Objavi komentar