ponedjeljak, 26. prosinca 2011.

MILE NOĆI I CRNA JUTRA

    Smeta mi sunce i njegov sjaj.
     Razdragani smijeh što treperi u zraku.
     Osjećam da blizu je,došao je kraj.
     Svoju trunku mira nalazim u mraku.

     Jer njegove halje kriju oči plačne.
     Ruke skršene,ledene u krilu.
     Jedino spasenje ove noći mračne.
     Prigrlih ja tamu,drugu moju milu.

    Ne mogu da gledam ovo toplo sunce,
    koje moju tugu otkriva pred svima.
    Jer i kada grije,ledeno je srce.
   Jedino u mraku za me mjesta ima.

    Svakog novog dana ono sam što nisam.
    Žena sa osmjehom i hiljadu lica.
    Po kom je pravilu ovaj život pisan?
    Da sreću ne izmami ni jato zlatnih ptica.

    I ponovo sklupčah ovo bolno tijelo,
    i zaklopih kapke neka sniju san.
    Nek proživi tren koji nije smjelo.
    Uskoro će svanuti još jedan crni dan.




  

Nema komentara:

Objavi komentar