utorak, 7. kolovoza 2012.

.-"OH,A GOVORIM RIJEČI U NADI,OVOM DRHTAVOM RUKOM, CIJEPAJUĆI SRCE AKORDIMA"

I gorjelo je pod nogama,
baš kao nekada.

Ni slani potoci iz zelenih dubina
nisu mogli ohladiti sve vatre na kojima me spališe.

Više te ne čujem!
Više te ne čujem!

Vidim te od nikada...
----------------------------------
Milujem latice zablude.

Oh kako je sladak njen otrov!

Nije dovoljno ćutati,
pa čak ni to biti sa druge strane ogledala.

Moje si naličje!
Moje si naličje!

Lice već odavno nemam...
-----------------------------------------
Sad razumijem leptire...

Jedna sam od gusjenica.

Ostati u čahuri,
ili živjeti jedan dan?
Osjetiti tebe?

Umrijeti je lako!
Umrijeti je lako!

Teško je živjeti.

http://youtu.be/JRWox-i6aAk

Broj komentara: 5:

  1. Skorpi, čitam te i na www.magicus.info i ovdje.. pjesme su ti tužne, lijepe, duboke...
    samo nastavi pisati.. blog je predivan...
    Lijep pozdrav,
    Shadow

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga Shadow.Na Magicusu nisam još objavila ni četvrtinu pjesama.Ali bit će. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I da dodam par riječi: ''Moto: Misliti i dirati vedrinu uz sunčan krijes pod prstima prisutnost je ljubavi u srcu ..." - rekla je Zdenka Kirin, divna pjesnikinja iz Zagreba.

    OdgovoriIzbriši
  4. divno, baš mi je drago da ti ide...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ide kad imamo one koji nas čitaju i uživaju u našoj pisanoj riječi. :)

    OdgovoriIzbriši